Dap Menang Di Sandakan

May 08 2019 Majlis khas pulih Sandakan jika DAP menang kata Kit Siang Lim berkata majlis khas itu akan diketuai oleh Vivian Wong jika calon DAP itu berjaya menang dengan majoriti besar Sabtu ini. May 12 2019 Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng hari ini memberikan enam sebab DAP menang dalam Pilihan Raya Kecil PRK Parlimen Sandakan.

6 Sebab Mengapa Kombinasi Dap Warisan Pakatan Harapan Mendapat Kemenangan Besar Yang Mengejutkan Di Sandakan Dap Pulau Pinang

Menurutnya DAP terkejut dengan kemenangan besar calonnya Vivian Wong.

Dap menang di sandakan. May 12 2019 Bossku Sabah faktor DAP menang di Sandakan kata Guan Eng. Beliau mengulas sindiran Penasihat DAP yang mendakwa kemenangan parti itu di Sandakan merupakan tamparan hebat kepada malu apa bossku. Menurutnya DAP terkejut dengan kemenangan besar calonnya Vivian Wong dengan majoriti undi sebanyak 11521 meskipun terdapat pengurangan yang ketara dalam peratusan keluar mengundi sebanyak 18 peratus.

Bagaimanapun Amran Ahmad mengakui bahawa sekiranya calon Vivian Wong Shir Yee mewakili DAP menang namun majoriti yang diperolehi tidak setinggi mendiang bapanya Datuk Stephen Wong Tien Fatt yang menang. May 12 2019 A. Parti DAP Sabah yakin mampu memenangi Pilihan Raya Kecil PRK Sandakan 11 Mei nantiKeyakinan adalah berdasarkan rekod kerja cemerlang parti itu selama ini.

May 11 2019 SANDAKAN. Beliau berkata pihaknya menerima banyak laporan berhubung dengan pembelian undi namun sukar untuk memujuk pihak yang telah menerima duit untuk membuat laporan kepada pihak berkuasa. DAP Sabah sudah menghantar senarai calon kepada ibu pejabat parti itu untuk dipertimbangkan bertanding Pilihan Raya Kecil PRK Parlimen Sandakan.

Lim Kit Siang apa cerita. May 13 2019 SANDAKAN. Pada program itu Mohd Shafie turut mengumumkan Vivian 30 akan bertanding merebut kerusi Parlimen Sandakan.

Guan eng beri 6 sebab dap menang di sandakan--limguanengprksandakanvivianwongberitaxpressberitapolitik. Keputusan tidak rasmi menunjukkan Vivian Wong mendahului dengan majoriti 11521 undi. May 11 2019 Keputusan tak rasmi.

Diterbitkan 12 Mei 2019 748 pagi. Kerana itu anak beranak Lim akan memastikan calon mereka bertanding di Sandakan menang bagi memulihkan sedikit imej mereka dan DAP di kalangan penyokong tegar DAP. Harapan rakyat pun dah hanyut.

Tak payah lah kencing lagi. May 11 2019 KUALA LUMPUR Seorang bekas ahli seumur hidup DAP menjangkakan parti itu akan kalah pada Pilihan Raya Kecil Parlimen Sandakan yang berlangsung pada hari ini. Apr 25 2019 Kita akan bekerja keras bagi merealisasikan kemenangan DAP katanya kepada pemberita selepas program Townhall Bersama Rakyat di sini hari ini.

Dikemaskini 12 Mei 2019 804 pagi. Gambar Bernama KOTA KINABALU. SHAH ALAM - Pengerusi Perhubungan UMNO Sabah Datuk Seri Bung Moktar Radin kemenangan DAP pada Pilihan Raya Kecil PRK Parlimen Sandakan kerana pembelian undi.

May 13 2019 Ada berani kata Puad sambil bertanya mana satu pukulan maut antara menang di Sandakan kalahkan calon PBS yang bukan BN dengan kalah kepada UMNO BN di Cameron Highlands. DAP menang majoriti lebih besar di Sandakan. Calon DAP Vivian Wong Shir Yee menang Pilihan Raya Kecil PRK Parlimen Sandakan dengan majoriti 11 521 selepas memperoleh 16012 undi bagi menewaskan calon Parti Bersatu Sabah PBS Datuk Linda Tsen Thau Lin 4491 undi.

Sandakan DAP dah menang jadi bila Majlis Khas nak ditubuhkan. Phoong Jin Zhe冯晋哲 was live. Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng hari ini memberikan enam sebab DAP menang dalam Pilihan Raya Kecil PRK Parlimen Sandakan.

Apr 16 2019 Sebahagian ahli DAP juga mula sedar dan menyalahkan anak beranak Lim kerana menyemai politik rasis dan kebencian.

Malaysiakini Guan Eng Beri 6 Sebab Dap Menang Besar Di Sandakan

Enam Sebab Dap Menang Prk Sandakan Lim Daily Express Online Sabah S Leading News Portal

Ketua Menteri Yakin Sandakan Mahu Vivian Wong Sebagai Wakil Rakyat Borneo Today

Malaysiakini Mat Hasan Najib Sedia Gempur Kubu Dap Di Sandakan

Dap Kini Di Hati Bumiputera Islam Sabah Free Malaysia Today Fmt

Langsung Dari Sabah Keputusan Prk Sandakan Calon Dap Vivian Wong Menang 11 Mei 2019 Youtube

Vivian Semakin Popular Dikenali Ramai Akan Bawa Polisi Tolak Rasuah Borneo Today

Malaysiakini Bossku Shafie Harap Umno Sedar Diri

Video Jom Tonton Video Kencing Manifesto Ph Sabah Untuk Tolak Dap Prk Sandakan


LihatTutupKomentar